• Chwyty/Teksty
  • Akordy
  • Przydatne programy...
  • O mnie
  •                                    

wtorek, 2 września 2014

Na serca mego dnie – The Analogs

Wszystko co mam na święta:     D
Kartony, kilka puszek               D
Dam za papierosy                      h
I za gorącą zupę.                       A
Czekam na zbawienie,
Lecz ono mnie omija.
Straciłem co ma wartość,
Została nędza życia.

Nie pytaj mnie, gdzie będę w święta,      G
Nie pytaj mnie, gdzie drogi kres.            A
Nie pytaj mnie, co się kryje                    G
Na serca mego dnie.                              h

Ktoś opowiada historię
O dziecku leżącym w żłobie.
W górze świeciły gwiazdy,
Kłaniali się królowie.

Dawno nie wierzę w raj,
Nie wierzę w niebo i piekło.
Wierzę w butelkę, bo tylko
Ona daje mi ciepło.

Nie pytaj mnie, gdzie będę w święta,
Nie pytaj mnie, gdzie drogi kres.
Nie pytaj mnie, co się kryje
Na serca mego dnie.

Miasto dawno jest martwe,
Ja konam razem z nim.
Szukam miejsca by zasnąć,
Nikt nie otwiera drzwi.
Alkohol przepędza zimno,
Nie martwię się o duszę.
Dym gryzie moje płuca,
W ciemność czas wyruszyć!

Nie pytaj mnie, gdzie będę w święta,
Nie pytaj mnie, gdzie drogi kres.
Nie pytaj mnie, co się kryje
Na serca mego dnie.

Nie pytaj mnie, gdzie będę w święta,
Nie pytaj mnie, gdzie drogi kres.
Nie pytaj mnie, co się kryje
Na serca mego dnie.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz