• Chwyty/Teksty
  • Akordy
  • Przydatne programy...
  • O mnie
  •                                    

środa, 4 czerwca 2014

Piosenka leniwych słoni – Farben lehre


Poprostu urodzenia uwielbiam wakacje                      E
(słoń, słoń leniwy słoń !)                                           E A H E
Spać do dwunastej i tego typu akcje                          E
(słoń, słoń leniwy słoń !)                                           E A H E

Do szkoły nigdy chodzić nie kochałem                   A
Na lekcjach nudziłem się, a czasami spałem            E
Bo wolny czas to jest coś co lubię                          A
Tych co pracują i się uczą nie rozumiem                 E


Poprostu od urodzenia jestem chory na lenia                  E
(słoń, słoń leniwy słoń !)                                               E A H E
Wszystko co robię, robię tak od niechcenia                     E
(słoń, słoń leniwy słoń !)                                                E A H E

W głowie mi huczy, a ręka boli                              A
W pracy czuję się niczym w niewoli                       E
Bo wolny czas to jest coś co lubię                          A
Tych co pracują i się uczą nie rozumiem                 E

Wpadła mi w oko przeurocza dziewczyna                       E
(Słoń, Słoń, zakochany słoń!)                                         E A H E
Jestem nieśmiały, ale to nie moja wina                            E
(Słoń, Słoń, zakochany słoń!)                                         E A H E

I nie wiem co robić, nie śpię nocami                        A
Żarty żartami - tak to bywa z kobietami                   E
Kocham wakacje, muzyke i już!                             A
Eddie Cochran - "The Summertime Blues"               E

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz