• Chwyty/Teksty
  • Akordy
  • Przydatne programy...
  • O mnie
  •                                    

wtorek, 9 kwietnia 2013

Ale zanim pójdę – Happysad


Ile jestem ci winien a d e
Ile policzyłaś mi za swą przyjaźń
Ale kiedy wszystko już oddam czy
Będziesz szczęśliwa i wolna czy
Ale zanim pójdę
Ale zanim pójdę
Ale zanim pójdę a
chcialbym powiedzieć ci że d e


Miłość to nie pluszowy miś ani kwiaty a d e a
To też nie diabeł rogaty d e
Ani miłość kiedy jedno płacze a d G
A drugie po nim skacze C F
Bo miłość to żaden film w żadnym kinie a d e
Ani róże ani całusy małe duże a d e
Ale miłość kiedy jedno spada w dół a d G
Drugie ciągnie je ku górze C F

Ile jestem ci winien
Ile policzyłaś mi za swą przyjaźń
Ile były warte nasze słowa
Kiedy próbowaliśmy wszystko od nowa
Ale zanim pójdę chcialbym powiedzieć ci że

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz